Науково –методична проблема:
«Інноваційні засоби соціалізації особистості в
сучасному освітньому просторі»
Досягнення: 1.Методичний посібник для вчителів початкових
класів «Система вправ для підготовки руки учнів- шестирічок до каліграфічного
та швидкого письма » занесений в обласну картотеку творчих знахідок,
інноваційних технологій, педагогічного досвіду « Освітянська спадщина Придніпров’я» (2001р.)
2.Практико-орієнтований
посібник « Організація роботи над
помилками – важлива умова формування орфографічної компетентності учнів »
занесений в обласну картотеку творчих знахідок, інноваційних технологій,
педагогічного досвіду «Освітянська
спадщина Придніпров’я» (2008р.)
Методичний
посібник «Ерудит з краснопису»(2015р.)
Звання та нагороди:
Спеціаліст вищої
категорії (2001р.), звання « Старший учитель» (2001р.) «Відмінник освіти
України» (2006р.) «Почесна грамота МОН України» (2011р.)
Напрямки роботи:
1.Створення умов
для різнобічного розвитку креативної особистості.
2.Проведення
відстежень психолого- педагогічного
статусу учнів та динаміки їх розвитку в процесі навчання.
3.Формування
морально-етичної саморегуляції творчої особистості.
4.Особистісно
орієнтований підхід до формування і розвитку мовленнєвої компетентності й
творчих здібностей учнів.
5.Розвиток потенціалу обдарованих дітей.
6.Застосування
новітніх технологій під час проведення роботи з батьками.
Науково – методична проблема
«Формування
учнівського колективу шляхом
використання нестандартних форм і
методів як засобу розвитку креативності учнів»
Досягнення. Досвід роботи народознавчого гуртка « До чистих джерел», «Формування особистості учня шляхом розвитку
національної свідомості» Збірка розробок виховних заходів. Збірка екскурсій в
народознавчій кімнаті.
Категорія,
звання та нагороди.
Спеціаліст вищої категорії(2001р.)звання
«Старший учитель»(2001р.), «Відмінник освіти України»
Моя виховна позиція спрямована на
створення середовища , яке б забезпечило оптимальні можливості формування
дружного колективу, національної свідомості креативного молодшого школяра
,що сприяє цілісному розвитку
пізнавальних потреб, суспільно – гуманістичної
активності, самостійності виробленню позитивних мотивів спілкування з
рідною мовою, історією Батьківщин
Немає коментарів:
Дописати коментар